• Main Navigation
  • Main Content
  • Sidebar
  • Login
  • Register
  • Current
  • About
    • About the Journal
    • Formulario de evaluación
    • Autoridades Facultad de Ciencias de la Educación, UNER
    • Editorial Team
    • Contact
  • Números anteriores
  • Ediciones 1999-2019
  • Announcements
  • Submissions
    • Directrices para autores
    • Aviso de derechos de autor
    • Privacy Statement
  • Indizadores y directorios
  1. Home
  2. Archives
  3. No. 16 (2022): del prudente Saber y el máximo posible de Sabor julio/diciembre, 2022
del prudente Saber N.° 16

Published: 2022-12-27

Editorial

Los pliegues del archivo

Mario Sebastián Román
Editorial (Español (España))

Artículos

The The potential of Sumampa’s assets to become cultural heritage

Raúl Orlando Banegas, Carlos Argañaraz
PDF (Español (España))

Conceptions on the castilian language, on the indigenous people and their languages in La restauración nacionalista (1909) and Blasón de plata (1910) by Ricardo Rojas

Santiago Hidalgo Martínez
PDF (Español (España))

The Experience of Directors in Virus Times: a Report to Build what Follows

Ana Cavagnero, Rocío Dalio, Nilver Raúl Padilla
PDF (Español (España))

About the “Uselessness” of the Assistants and Sub-tutors on Teaching Reading. Towards the Normalization of Teaching Reading in Schools in Buenos Aires (1880-1900)

Roberta Paula Spregelburd
PDF (Español (España))

Sagres, San Vicente and Arrifana: Symbolic Representation of Landscape and Role of Sacred Promontories in the History of the West of Algarve

Maria Constanza Cerutti
PDF (Español (España))

The Pediatrician’s Practice: Genaro Sisto and the School Medical Care

Adrián Cammarota
PDF (Español (España))

Subjectivity, Freedom and Education. Reflections from a Situated Perspective

Leandro Romero
PDF (Español (España))

Edición Completa

del prudente Saber y el máximo posile de Sabor N.° 16

del prudente Saber
PDF (Español (España))

Language

  • English
  • Español (España)

Current Issue

  • Atom logo
  • RSS2 logo
  • RSS1 logo

open acces

Developed By

Open Journal Systems

CONVOCATORIA

La revista científica “DPS” , convoca a investigadoras/es -consolidadas/os y en formación- a participar del N.º 22 con artículos relacionados a investigaciones dentro del campo de las Ciencias Sociales y las Humanidades.  Modalidad de publicación continua.

Los artículos recibidos serán evaluados según el sistema de referato doble ciego. Sólo se aceptarán artículos que se adecuen a las normas editoriales estipuladas.

Directrices para autores/as

                       

Revista del prudente Saber y el máximo posible de Sabor. Facultad de Ciencias de la Educación - Universidad Nacional de Entre Ríos.

ISSN en línea: 2618-4141
DOI: https://doi.org/10.33255/2618-4141
ARK: http://id.caicyt.gov.ar/ark:/s18511562/k92z3c587


Alameda de la Federación 106 - (3100) Paraná, Entre Ríos. Argentina
Correo electrónico: delprudentesaber@yahoo.com.ar

More information about the publishing system, Platform and Workflow by OJS/PKP.