Skip to main content Skip to main navigation menu Skip to site footer
  • Current
  • About
    • About the Journal
    • Formulario de evaluación
    • Autoridades Facultad de Ciencias de la Educación, UNER
    • Editorial Team
    • Contact
  • Números anteriores
  • Ediciones 1999-2019
  • Announcements
  • Submissions
    • Directrices para autores
    • Aviso de derechos de autor
    • Privacy Statement
  • Indizadores y directorios
Search
  • Login
  • Register
  1. Home /
  2. Archives /
  3. No. 14 (2021): del prudente Saber y el máximo posible de Sabor Julio/diciembre, 2021

No. 14 (2021): del prudente Saber y el máximo posible de Sabor Julio/diciembre, 2021

del prudente Saber y el máximo posible del Sabor

 

 

Published: 2021-12-27

Editorial

  • Editorial

    Mario Sebastián Román
    7 - 8
    • PDF (Español (España))

Artículos

  • Udalaitz: the mountain of the Dragon in the Basque Country

    María Constanza Ceruti
    9 - 21
    • PDF (Español (España))
  • Mourning in Public Space Compositions around the Ethics of Care, the Ontology of Vulnerability and Interdependence

    Diego Carmona Gallego
    22 - 35
    • PDF (Español (España))
  • Identities of Distance Education in Argentina Discursive Configurations of the 20th and Early 21st Centuries

    Luciana Rita Tourn
    36 - 60
    • PDF (Español (España))
    • HTML (Español (España))
  • How Equalizing is Public Spending in Education in Argentina? An Analysis for 2017

    Cecilia Adrogue, Eugenia Orlicki
    61 - 76
    • PDF (Español (España))
  • Application of clustering techniques for the socio-semiotic study of journalistic genres on Clarín and La Nación's fanpages

    Natalia Raimondo Anselmino , José Rostagno, Ana Laura Cardoso
    77 - 103
    • PDF (Español (España))
  • Limits to Academic Freedom in Higher Education Institutions in Mexico. A Way to Avoid Indoctrination

    Eduardo Gutiérrez López
    104 - 117
    • PDF (Español (España))

CONVOCATORIA

La revista científica “DPS” , convoca a investigadoras/es -consolidadas/os y en formación- a participar del N.º 22 con artículos relacionados a investigaciones dentro del campo de las Ciencias Sociales y las Humanidades.  Modalidad de publicación continua.

Los artículos recibidos serán evaluados según el sistema de referato doble ciego. Sólo se aceptarán artículos que se adecuen a las normas editoriales estipuladas.

Directrices para autores/as

Language

  • English
  • Español (España)

Current Issue

  • Atom logo
  • RSS2 logo
  • RSS1 logo

open acces

Developed By

Open Journal Systems

                       

Revista del prudente Saber y el máximo posible de Sabor. Facultad de Ciencias de la Educación - Universidad Nacional de Entre Ríos.

ISSN en línea: 2618-4141
DOI: https://doi.org/10.33255/2618-4141
ARK: http://id.caicyt.gov.ar/ark:/s18511562/k92z3c587


Alameda de la Federación 106 - (3100) Paraná, Entre Ríos. Argentina
Correo electrónico: delprudentesaber.fcedu@uner.edu.ar

More information about the publishing system, Platform and Workflow by OJS/PKP.