Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Current
Archive
Early Issues
About
About the Journal
Editorial Team
Index
Submissions
Contact
Search
Register
Login
Announcements
Home
/
Archives
/
Num. 15 (January/June 2025)
Num. 15 (January/June 2025)
Published:
2025-06-27
Editorial
Editorial
5
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
XML (Español (España))
Artículos
By force of law. Critical reflections on the process of construction of school coexistence in the secondary school context in Tucumán
Diego Reynaga
6 - 21
AUDIO (Español (España))
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
XML (Español (España))
Harmonies and dissonances in the implementation of Comprehensive Sexual Education into the study program of Music Teacher Licensure at the Autonomous University of Entre Ríos
Santiago Tomas Salva, Rita Ana Paula Sabo
22 - 36
AUDIO (Español (España))
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
XML (Español (España))
Strategies to Foster School Motivation and Experiential Learning in Vulnerable Contexts
Janet Elena Zarama Erazo, Linda Reina Galindo, Paola Andrea Arana
37 - 51
AUDIO (Español (España))
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
XML (Español (España))
Incidence of critical writing in the development of intercultural competencies in university student teachers
Chess Emmanuel Briceño Nuñez
52 - 65
AUDIO (Español (España))
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
XML (Español (España))
Relatos de experiencia
Relationships between institutions and social sectors. A story about educational practices that transform and transform us
Natalia Yujnovsky, Maria Emilia Fraile
66 - 78
AUDIO (Español (España))
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
XML (Español (España))
Aviso
Guide for new authors
ojs
Language
English
Español (España)
Keywords