Skip to main content Skip to main navigation menu Skip to site footer
  • About the Journal
    • About
    • Editorial Team
    • Indizadores y directorios
    • Porcentaje de rechazo
    • Announcements
  • Instructions for Authors
  • Archives
  • Visibility
    • Article views
    • Google Academics
  • First Times
  • Contact
Search
  • Register
  • Login
  • Search
  1. Home /
  2. Archives /
  3. Vol. 32 No. 63 (set-dic) (2021)

Vol. 32 No. 63 (set-dic) (2021)

					View Vol. 32 No. 63 (set-dic) (2021)
Published: 2021-09-01

Research

  • Hypermedia writing and digital literacy into the new university tutoring practices

    Manuel Francisco Aguilar Tamayo
    • PDF (Español (España))
    • HTML (Español (España))
  • The nation-provinces relationship and primary education in Argentina (1905-1978)

    Eva Mara petitti
    • PDF (Español (España))
    • HTML (Español (España))
  • Teaching strategies and technologies in papers published previously to the virtualization of education during pandemic time

    Sofía Majul, Damián De Seta, Ana Borgobello
    • PDF (Español (España))
    • HTML (Español (España))
  • Adolescents, school and aggressive behaviour in times of a pandemic. Dynamics and challenges

    Norma Contini, Sergio Mejail, Valeria Caballero, Betina Lacunza, Gabriel Lucero
    • PDF (Español (España))
    • HTML (Español (España))
  • Photovoltaic development in San Juan: an approach to the framework of public strategies for the energy transition

    Martín Kazimierski, Mauricio Samper
    • PDF (Español (España))
    • HTML (Español (España))
  • Formación docente en Ciencias de la Computación: Hacia una transversalidad situada en comunidad

    Natalia Monjelat, María de Jesús Bruno, María Amelia Pidello, Ricardo Pablo Salvador
    • PDF (Español (España))
    • HTML (Español (España))

Communication

  • The sense of the living: between biological inspiration and new ways of being

    LUCIA STUBRIN
    • PDF (Español (España))
    • HTML (Español (España))
UNER EDUNER Investigación UNER Académica UNER
More information about the publishing system, Platform and Workflow by OJS/PKP.